28.9.11

Ένα ευχάριστο πρωινό!



Για να το φέρουμε στα δικά μου μέτρα, το 60χρ. χρειάζεται μια διορθωσούλα σε 43χρ., αλλά ας μην κολλάμε σε λεπτομέρειες.
 




Το ρολόι δείχνει εννιά παρά τέταρτο. Μόλις έχω ξυπνήσει, καφέ δεν έχω πιεί ακόμα (δεν πίνω έτσι κι αλλιώς από τότε που τον έκοψα). Τέλος πάντων δεν έχω πάρει καν πρωινό όταν χτυπάει το τηλέφωνο.
-      Καλημέρα, θέλω να μιλήσω με τον κ.Χ.
απαντάει η φωνή από την άλλη μεριά της γραμμής.
-      Ο ίδιος
-      Είμαι ο κ.Α. και σας τηλεφωνώ από το ΙΚΑ. Έχετε κάνει αίτηση συνταξιοδότησης και πρέπει να περάσετε από το υποκατάστημα να παραλάβετε κάποια χαρτιά.
-      Περί τίνος πρόκειται;;;
-      Για το ραντεβού σας με την επιτροπή
-      Ραντεβού; Έχω κλείσει εδώ και καιρό για τις τάδε του μήνα.
-      Α, ξέρετε, αυτές οι επιτροπές καταργήθηκαν και μας έστειλαν όλους τους φακέλους πίσω.
-      Δηλαδή το ραντεβού μου δεν ισχύει;
-      Όχι, πρέπει όμως να έρθετε από εδώ να τα πούμε από κοντά.
-      Μου είναι δύσκολο ξέρετε. Μπορεί να περάσει η κ.Β.; Της είχα κάνει εξουσιοδότηση και είχε αναλάβει εκείνη την διεκπεραίωση αυτών των πραγμάτων.
-      Ναι, τη θυμάμαι. Μια στιγμή μόνο επειδή έχω το φάκελο μπροστά μου να δω αν είναι μέσα η εξουσιοδότηση.
Παύση…
-      Δεν είναι στον φάκελο.
-      Καλά δεν πειράζει. Θα βρω τρόπο να έρθω. Πότε πρέπει να περάσω;
-      Και σήμερα αν μπορούσατε…
-      Σήμερα είναι αδύνατο
-      Καταλαβαίνω… είναι και οι απεργίες…
-      Μπορείτε να περάσετε αύριο;
-      Θα μπορέσω. Πείτε μου όμως, η επιτροπή από την οποία έχω ήδη περάσει ισχύει;
-      Ελάτε και θα σας εξηγήσω από κοντά. Καλή σας μέρα.
-      Καλημέρα.
Ότι καταλάβατε, κατάλαβα κι εγώ…

Δεν υπάρχουν σχόλια: