27.9.11

Εισαγωγή

Λίγες μέρες πριν έγραψα στη Rodia  το παρακάτω mail, την οποία κι ευχαριστώ για την δημοσίευση του. Υπάρχουν όμως κάποια πράγματα που δεν μου ταιριάζουν.
Δεν θέλω να παρεξηγηθώ και να θεωρήσει κάποιος ότι υποστηρίζω το ΕΣΥ, τους πολιτικούς που το δημιούργησαν ή το ήδη προβληματικό σύστημα υγείας που είχαμε μέχρι πρότινος ή ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ την ιδιωτικοποίηση της υγείας στην οποία οδηγεί η κατάρρευση της κοινωνικής ασφάλισης. Το δικαίωμα στην πλήρη ασφάλιση και δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη (που ποτέ δωρεάν δεν ήταν) και το έχουμε κερδίσει και το έχουμε πληρώσει. Το ότι είμαστε εξαρτήματα της μηχανής που τρέφει συγκεκριμένους λίγους είναι η πραγματικότητα. Και όταν πέφτει η τιμή των εξαρτημάτων στην αγορά τα πετάς για να πάρεις καινούργια. Σιγά μην ασχοληθεί κανείς με την επισκευή τους!
 Εδώ λοιπόν δεν επιδιώκω κάτι άλλο εκτός από την καταγγελία γεγονότων που έτυχε  εγώ να βιώσω. Για οίκτο, συμπαράσταση και λοιπά συναφή δεν έχει χώρο εδώ. Να πάτε αλλού!

«Τώρα, μόλις ξεμπέρδεψα από τη σημερινή περιπέτειά μου με τίτλο "Περιπέτειες στο δρόμο της εξαφάνισης του ΙΚΑ". Απ' ότι έχω καταλάβει δεν είμαι ο μόνος που παίζει σ' αυτό το σήριαλ. Βλέπω πλήθος κομπάρσων με ανάλογες περιπέτειες που είτε αναλώνονται στην γκρίνια για την κατάντια των πραγμάτων είτε αναζητούν τρόπο για να βγουν οι ίδιοι από το αδιέξοδο (ο γνωστός εκείνου του γνωστού κλπ). Δεν κρίνω κανέναν, απλά δεν θέλω να τους μοιάσω.

Σήμερα λοιπόν έπρεπε να κάνω κάποιες εξετάσεις που έπρεπε να γίνουν οπωσδήποτε σήμερα. Έχω το παραπεμπτικό από γιατρό συμβεβλημένο με το ΙΚΑ, στον οποίο έχουν δοθεί οδηγίες που λένε ότι το παραπεμπτικό δεν χρειάζεται άλλη έγκριση. Στο μικροβιολογικό εργαστήριο όμως δεν μπορούν να εκτελέσουν την εντολή χωρίς έγκριση από ελεγκτή του ΙΚΑ.

Βρίσκομαι σε αδιέξοδο.
Πηγαίνω στο υποκατάστημα του ΙΚΑ όπου ανήκω (ουρές και άλλα αυτονόητα δεδομένα του ΙΚΑ τα παραλείπω) και φτάνω στον υποδιευθυντή.

Μπαίνω στο γραφείο, δίνω το παραπεμπτικό του γιατρού και του εξηγώ πως ο γιατρός είχε οδηγίες ότι οι συγκριμένες εξετάσεις δεν χρειάζονται περαιτέρω έγκριση.
Κρατώντας το παραπεμπτικό στα χέρια του, λέει με ύφος “Αυτός ο γιατρός δεν είναι συμβεβλημένος με το ΙΚΑ”. Τον κοιτάζω με ύφος ανάλογο του δικού του και απαντώ “Όχι, είναι χάκερ που έσπασε του κωδικούς και έγραψε σε παραπεμπτικό του ΙΚΑ”. Ρίχνει μια δεύτερη, ακόμα πιο πρόχειρη από την πρώτη, ματιά στο χαρτί και μου λέει: “Μπορεί και να έχει σύμβαση με το ΙΚΑ αλλά δεν γράφει διάγνωση”. Οι λίγες τρίχες που μου έχουν μείνει σηκώθηκαν όλες όρθιες. Με προσποιητά ευγενικό ύφος (μόνο αυτό απόμεινε κι εκείνο το άλλο με τα μπινελίκια) του λέω: “Αν κοιτάξετε το χαρτί που έχετε μπροστά σας γράφει 'ηπατική ανεπάρκεια'. Αυτό δεν είναι διάγνωση;

Όλα αυτά ήταν απαραίτητο να προηγηθούν για να δει το παραπεμπτικό που του είχα δώσει. Με τι αποτέλεσμα; “Οι εξετάσεις που ζητάει δεν είναι επείγουσες. Να κλείσετε ραντεβού για να τις κάνετε σ' ένα μήνα” είπε.

Το μόνο που κατάφερα να κάνω είναι να ανοίξω την πόρτα, να φύγω και να αρχίσω να παίρνω τηλέφωνα για να βρω από ποιον θα δανειστώ για να πληρώσω τις εξετάσεις. Όλο αυτό με 9,5 πίεση και χωρίς να έχω φάει κάτι γιατί οι συγκεκριμένος εξετάσεις απαιτούσαν να είμαι νηστικός.
Και σ’ ένα μήνα θα πρέπει να τις επαναλάβω.

Για να καταλάβεις, περιμένω εδώ και 1,5 χρόνο να περάσω από επιτροπή για σύνταξη αναπηρίας. Έχω περάσει ήδη από την πρώτη επιτροπή και έχω κατοχυρώσει το δικαίωμα συνταξιοδότησης, αλλά η επόμενη θα καθορίσει το ποσοστό αναπηρίας και το ποσό της σύνταξης. Έτσι, με τα αναδρομικά που θα λάβω, υπολογίζω να πληρώσω τα δανεικά με τα οποία ζω σήμερα. Αφού κάποιες στιγμές σκέφτομαι να πω στους δικούς μου, έτσι και μου συμβεί κάτι νωρίτερα, να κρύψουν το πτώμα μέχρι να βγουν τα αναδρομικά ώστε να αποπληρώσουν τα χρέη!»

Γι' ανάλογα ευτράπελα για γέλια και για κλάμματα θα σας κρατώ ενήμερους.
Ως τότε χαμογελάτε γιατί:
1ον είναι μεταδοτικό
2ον κάνει τους άλλους ν’ ανησυχούν ΚΑΙ
3ον δεν έχει φορολογηθεί ακόμα!!!

1 σχόλιο:

Rodia είπε...

Καλωσόρισες και πάλι στις επάλξεις! :)
Κουραγιο και με το καλό να φερουν αποτέλεσμα οι προσπαθειες σου.
Ολοι μαζι θα τα καταφερουμε, πού θα πάει!