2.10.11

ΚΕΠΑ... και άλλες ανηφόρες

Η διαμαρτυρία που ακολουθεί δημοσιεύτηκε στο disabled.gr στις 25/9 με τίτλο: «Ένας ατελείωτος Γολγοθάς το ΚΕΠΑ: Για ένα πιστοποιητικό άτομα με σοβαρά προβλήματα υγείας ταλαιπωρούνται για εβδομάδες!»



Διαμαρτυρία του πολίτη Τσόγια Κωνσταντίνου,
πάσχοντος από Μεσογειακή Αναιμία και υφιστάμενου τη σαδιστική συμπεριφορά του ελληνικού κράτους.

«Ονομάζομαι Τσόγιας Κωνσταντίνος. Πάσχω εκ γενετής από Μεσογειακή Αναιμία. Γεννήθηκα το 1967. Είμαι σήμερα 45 ετών και έχω πιστοποιήσει πάνω από 45 φορές, περνώντας από διάφορες υγειονομικές επιτροπές, την πάθησή μου.
Η τελευταία φορά που πέρασα από υγειονομική επιτροπή ήταν πέρυσι τον Οκτώβριο, όταν παρουσιάστηκα στην Ανώτατη Στρατού Υγειονομική Επιτροπή, στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο στην Αθήνα για να πάρω πιστοποιητικό προκειμένου να το χρησιμοποιήσω ως δικαιολογητικό για τη συνταξιοδότησή μου. Το «χαρτί» το πήρα, και το περασμένο καλοκαίρι το επισύναψα στην αίτηση συνταξιοδότησης. Το ότι πέρασα από την ΑΣΥΕ δε σημαίνει ότι ήμουν στρατιωτικός. Δάσκαλος ήμουν. Απλώς υπέστην άλλη μία σαδιστική ταλαιπωρία. Σκέφτομαι όμως, ότι έχει και μία αστεία πλευρά αυτό το ζήτημα: Πόσοι άραγε μπορούν να διεκδικήσουν τον τίτλο του «δημοδιδασκάλου εν αποστρατεία»; Εγώ μπορώ, μάρτυς μου η ΑΣΥΕ!
Φέτος θα χρειαστώ ένα «χαρτί» για να το προσκομίσω στην εφορία για τα τέλη κυκλοφορίας καταρχήν και αργότερα για τη φορολογική μου δήλωση. Μέχρι τώρα, αυτά τα «χαρτιά»τα έπαιρνα εγώ και οι συμπάσχοντές μου, από την Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή του νομού μας. Τώρα η επιτροπή αυτή ασχολείται μόνο με αναρρωτικές άδειες και εγώ πρέπει να απευθυνθώ στο ΚΕΠΑ Καρδίτσας για να πιστοποιήσω για μία εισέτι φορά ότι πάσχω από Μεσογειακή Αναιμία. Ανάμεσα στα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσω στην επιτροπή της γειτονικής πόλης είναι MRI (μαγνητική τομογραφία) και triplex που να έχουν γίνει το τελευταίο τετράμηνο.
Εγώ έκανα την τελευταία MRI πέρυσι, άρα δεν ισχύει. Για να κάνω καινούρια πρέπει να μου την εγκρίνει το ταμείο μου, πράγμα που δεν θα κάνει γιατί δεν έχει περάσει το αναγκαίο διάστημα από την τελευταία. Αν βρω λύση σ’ αυτό το πρόβλημα και μαζέψω αυτό και όλα τα άλλα «χαρτιά» που χρειάζονται για να υποβάλλω την αίτησή μου στο ΚΕΠΑ Καρδίτσας, θα πρέπει να μεταβώ μία μέρα πριν λαλήσει ο κόκορας στην Καρδίτσα, προκειμένου να υποβάλλω την αίτησή μου – κύριος οίδε αν θα γίνει αποδεκτή ή αν θα μου ζητήσουν και κάποιο άλλο απίθανο «χαρτί» – και μετά να μου ορίσουν ραντεβού κάποια άλλη μέρα ή καλύτερα νύχτα αφού θα πρέπει να πάω πριν ξημερώσει για να πιάσω σειρά.
Δεν ζητώ να ξαναέρθει η αρμοδιότητα της έκδοσης αυτών των πιστοποιητικών στην Υγειονομική Επιτροπή του νομού μας. Ζητώ από το ελληνικό κράτος που μου παρέχει επί 45 χρόνια νοσηλεία και θεραπείες κατάλληλες για την αντιμετώπιση της Μεσογειακής Αναιμίας στα δημόσια νοσοκομεία του – πράγμα που επιθυμώ να συνεχίσει να το κάνει – να πειστεί ότι πάσχω όντως από Μεσογειακή Αναιμία και δεν είμαι «μαϊμού», «λαμόγιο» και απατεώνας. Αν δεν έχει ήδη πειστεί τότε είτε είναι κακόπιστο, είτε πάσχει από χρονία ανήκεστο αβελτηρία.
Ζητώ ακόμη να μπορώ ανά πάσα στιγμή να διεκδικώ αυτά που δικαιούμαι χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας.

ΥΓ: Κύριοι βουλευτές του νομού μας, εσείς κυρίως που έχετε την καλοσύνη να μου στέλνετε τις ευχές σας στο κινητό μου σε διάφορες γιορτές, μήπως θα είχατε την καλοσύνη να με βοηθήσετε να μαζέψω όλη τη «χαρτούρα» και καναδυό μέρες να με πάτε και να με φέρετε με το βουλευτικό σας αυτοκίνητο στην Καρδίτσα για να μοιραστούμε μαζί την ταλαιπωρία στην οποία εσείς με καταδικάζετε;»
Της ΕΛΕΝΗΣ ΧΟΛΕΒΑ
Η ΕΡΕΥΝΑ 25 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: